Przejdź do głównej zawartości

Black - White Cap

Hejka ;*
Święta, święta i po świętach .. Jak Wam minęły?
To moje pierwsze święta z niuniem w rozjazdach :) Fajna pogoda nam dopisała :) słoneczko w roli głównej ;))
Przygotowałam dla Was post z moją do najbardziej ulubioną stylizacją ;) Główną rolę gra czapka :)
Jakoś Nigdy nie mogłam przekonać się do czapek z daszkiem, nie podobało mi się jak w nich wyglądam.. Moda na nie teraz wraca u wielu osób je widziałam więc mówię raz się żyje i zamówiłam, z eButik.pl nie była bardzo droga więc myślę sobie jeżeli mi się nie spodoba to nie szkoda będzie mi ją schować głęboko do szafy ;))) A tutaj taki obrót sprawy ;) Fajnie się w niej czuje, podoba mi się jak w niej wyglądam i o to chyba chodzi ;) żeby czuć się w swoim ciele dobrze i najważniejsze podobać się samej sobie a nie robić coś dla kogoś :)

 









I na koniec fotka z moim misiem <3 


Za każdy pozostawiony komentarz oraz wyświetlenie mojego bloga serdecznie dziękuję ;) jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania ;)
Sweet-pink  <3



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

3 Propozycje Sylwestrowe !

Czeeeść ! ;)  Nie mając za wiele czasu, postanowiłam napisać ten ostani już post w 2017 roku. :) Przygotowałam dla Was, własne 3 propozycje Sylwestrowe :) Zdjęcia wykonywałam sama w domu telefonem, dlatego ta jakość nie jest taka jak powinna być :(                       Pierwsza stylizacja to tiulowa spódnica, biała bluzeczka na ramiączka, ozdobna kolia, ramoneska, mała granatowa torebeczka i botki na kołku ze złotym obiciem :)                                                  Następną stylizacją jest sukienka z tiulowym dołem, beżowe szpilki i mała torebeczka :)  Sukieneczka posiada na plecach wycięcie w kształcie litery V, czego niestety nie udało mi się ująć na zdjęciu :( I ostatni zestaw to gruby sweterek, kolia woskowane spodnie i beżowe szpileczki :) Do tej wyjątkowej imprezki zostały niebawem dwa dni :) Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :) Wszystkim którzy tu zaglądają życzę udanej imprezki sylwestrow

Jeans/Krata

Dzień dobry :D  O systematyczności może nie będę się wypowiadała, prawda jest taka że nie miałam kompletnie czasu żeby tu wrócić. Szkoła, praktyki, egzamin czeladniczy, przeprowadzka, wszystko pochłania mega dużo czasu ;) Chciałabym już wrzucać posty systematycznie ;) zobaczymy jak mi to wyjdzie :) Zapraszam do oglądaania zdjęć ;)                                        Kurtka - Zara Golf - Zara Jeansy - Stradivarius  Szal - Sinsay Buty - DeeZee Strona na Facebooku : Klik Za każdy pozostawiony komentarz oraz wyświetlenie mojego bloga serdecznie dziękuję ;) jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania ;) Sweet-pink  <3

Bordowe Botki

Cześć Wszystkim ! :* Pogoda za oknem niestety nie rozpieszcza i szczerze mówiąc myślałam że zdjęcia nie wyjdą, ale się udało. :) Szaro, mokro, ciągle pada i pada :( Brakuje białego śnieżku i tegoo klimatu zimowego. Ehh :( Może zima jeszcze wróci :) Buty miały grać pierwsze skrzypce ale chyba wyszło inaczej :D Pierwsza rzecz która trafiła do mojej szafy w kolorze BORDO to buty :) Nie byłam pewna tego zakupu, bo nie wiedziałam tak naprawdę z czym je połączyć. Były w fajnej promocji no i się skusiłam ! I wiecie co, wcale nie żałuję :)) Buty są super! Kolorek fajny i wygodne :)   Podczas dzisiejszych zakupów trafiłam na szal ze zdjęć ;) Totalny spontan :) Nie wiem czy na zdjęciu udało się uchwycić ale jest pomponik w kolorze bordowym :D Hahah :P Ma też perełki :)) A przecież perełki teraz to krzyk mody :) Szal  można różnie łączyć, z różnymi kolorami i okryciem wierzchnim :) a to moim zdaniem na plus :)  To przejdźmy teraz do stylizacji :) Bordowe botki, jeansy i czarny płaszczyk = faj